Ludzie pracują cięzko :szeroki_usmiech
[O1] Dziwne stuki, chrobotanie + pytań kilka
Zwiń
X
-
[O1] Dziwne stuki, chrobotanie + pytań kilka
Witam
Od jakiegoś czasu podczas ruszania gdy mocno obciążony jest silnik czyli np. bez gazu słuchać z komory silnika stuki chrobotanie.
W środku auta wrażenie jest takie jakby odgłos wydobywał się z komory silnika gdzieś po stronie kierowcy na wysokości jakby kierownicy. Początkowo objawy ten występował sporadyczne teraz występuje dość często chyba ze w miarę elastycznie operuje gazem wtedy auto rusza jak trzeba. Dodatkowo od kilku dni zauważyłem ze po wrzucaniu 1 lub 2 biegu przy puszczani sprzęgła występuje pojedyncze pukniecie którego odgłos umiejscowiony jest jakby tam samo.
Czy to możliwe ze to poduszka skrzyni biegów.? jeśli tak to czy można to jakoś sprawdzi, zdiagnozować.?
Jako że idzie zima wypadało by się tym zając.?
Proszę o diagnozęAuto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
-
-
Witaj, żeby to zdiagnozować trzeba podnieść auto, u mnie przy takich objawach padło na poduszkę skrzyni i silnika środkową. Jestem świeżo po wymiania tej poduszki od strony kierowcy, koszt z wymianą Febi 160 zł, ta środkowa okazała sie dobra, także oddałem do sklepu. Nastała błoga cisza przy ruszaniu i zmianie biegów.
Komentarz
-
-
Mam dodatkowe pytanie problem który chce załatwić za jednym razem a chodzi to jak zachowuje się auto podczas jazdy n wybojach.
Amorki podczas spokojnego przejeżdżania przez np. leżącego policjanta delikatnie wybierają nierówność ale gdy jest tego więcej czyli np bardzo nierówne podłoże strasznie wala tak jakby nie miały tłumienia bądź amortyzacji.
Założone są rok temu nowe amortyzatory firmy Sachs sprężyny KYBAuto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
fidodido,
niestety są :diabelski_usmiech
tak na marginesie, to czytasz tematy związane z Twymi przypadłościami :?:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=64098 :P
Komentarz
-
-
tak czytam i chyba masz racje
Mam ostatnie pytanie i tu chyba wszystkich zaskoczę ponieważ dotyczy ono ogrzewania tylej szyby.
wiadomo paski grzewcze są poziome.
W kilku samochodach widziałem także 2 symetrycznie poprowadzone w ogrzewaniu pionowe pasy ustawione centralnie w pewnej odległości od siebie i od środka szyby które chyba tworzą mostek i są antidotum na przerwane paski ogrzewania.
Czy jeśli poprowadziłbym na szybie 2 takie Paski to czy po 1 nie zaszkodzę zamiast pomóc a po 2 czy w ten sposób doprowadzę napięcie do ewentualnie nie grzejących pasków przez co cała szyba znów będzie grzana.?Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
-
Paski na szybie to zwyczajny opornik grzewczy zmniejszając odległość pionowych pasków zasilających zmieniasz także oporność pasków grzewczych co też prowadzi do szybkiego przepalenia się następnych, bowiem płynie w nich większy prąd. W niektórych oktawiankach są cienkie paski pionowe, podobno służące jako dodatkowa antena.
Jednakże nie mam i dokładnie nie wiem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fidodidoprzepraszam za głupie pytanie choć nie ma podobno głupich pytań ale czy można jakoś sprawdzić organoleptycznie czy w nich leży problem
Jesli masz rynne, to jak wjedziesz na skreconych kolach w rynne - to jesli sa skrecone w prawo i wjezdzasz prawym kolem i slychac stuk to wlasnie masz juz powodByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
a nadal nie wiem czy można połączyć paski grzewcze. w moim przypadku paski numer od 2 do 8 od dołu nie grzeją a są przetarte gdzieś pod profilem ramy okna. Poprzez pionowe paski chciałem doprowadzić do nich napięcie wiec i przywrócić im sprawność .
Czy dobrze kombinuję.?Auto: Skoda Octavia I
Kolor: Srebrny
Pojemność: 1,8T 20V
Moc: 150KM
Typ silnika: AGU
Gaz: STAG-4
Komentarz
-
Komentarz